سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بازاریابی فروش برندسازی برندینگ

نظر
  1. مشتریان اصلی برند ، چه کسانی هستند ؟
  2. چگونه مشتریان اصلی برند را در هنگام بحران یا بروز مشکلات عمیق ، کمک مینمایند ؟
  3. آیا مشتریان اصلی میتوانند در جهت هدف برند باشند ؟

مشتریان اصلی برند که اغلب به عنوان مشتریان وفادار یا خریدار مداوم یا مکردد از آنها یاد می‌شود، می‌توانند نقش مهمی در نجات برندهایی که با مشکلات یا چالش‌ها مواجه هستند، ایفا کنند.

مشتریان اصلی برند

 

نحوه مشارکت مشتریان اصلی در بهبود نام تجاری آمده است:

  • ثبات در درآمد: مشتریان اصلی برند ستون فقرات جریان درآمد یک برند هستند. آنها به طور منظم خرید می کنند و درآمد ثابتی ایجاد می کنند که می تواند ثبات را در زمان های چالش برانگیز ایجاد کند. وفاداری آنها می تواند به برند کمک کند تا سطح خاصی از امنیت مالی را حفظ کند، حتی زمانی که رکود وجود دارد.
  • تبلیغات دهان به دهان: مشتریان وفادار به احتمال زیاد یک برند را به دیگران توصیه می کنند. توصیه های شفاهی مثبت می تواند به جذب مشتریان جدید کمک کند و به طور بالقوه از دست دادن مشتریان را در زمان های مشکل جبران کند. توصیفات معتبر آنها می تواند وزن بیشتری نسبت به تبلیغات سنتی داشته باشد.
  • بازخورد و بینش: مشتریان اصلی اغلب درک عمیقی از محصولات، خدمات و ارزش های برند دارند. آنها می توانند بازخورد و بینش ارزشمندی را در مورد آنچه کار می کند و آنچه نیاز به بهبود دارد ارائه دهند. این اطلاعات می تواند در ایجاد تنظیمات لازم و بازتعریف استراتژی ها مفید باشد.