سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بازاریابی فروش برندسازی برندینگ

بیزینس پلن پرورش خرگوش در آمریکا

پرورش خرگوش یکی دیگر از مشاغل پر رونق و سودآور پرورش دام است که کارآفرینی که به تجارت کشاورزی علاقه دارد باید شروع به کار کند. هیچ قانونی برای منع نگهداری خرگوش در شهرها وجود ندارد. حیاط خلوت می تواند منبع خوبی برای درآمد اضافی، غذا و اشتغال باشد. بنابراین فقر، گرسنگی و بیکاری را کاهش می دهد.

خرگوش برای غذا با انسان رقابت نمی کند، زیرا باقیمانده های آشپزخانه، علف های بریده شده و خوراک فرموله شده یا ترکیبی می تواند آنها را حفظ کند. نگهداری از خرگوش نیاز به سرمایه زیادی برای سرمایه گذاری و نگهداری ندارد. از آنجایی که فضای کمی نیاز است، بیشتر خرگوش ها را می توان در حیاط خلوت یا در آلونک های متروکه نگهداری کرد.

بیزینس پلن پرورش خرگوش

مزایای کسب و کار پرورش خرگوش بر اساس بیزینس پلن

پرورش خرگوش یک تجارت سودآور است. علاوه بر این، درآمد خوبی را برای کشاورزان و کارآفرینان تضمین می کند. در اینجا 5 مزیت مهم کسب و کار پرورش خرگوش را بیابید.

 

  1. خرگوش ها حیوانات کوچکی هستند. بنابراین به فضای کمتری، تغذیه، مراقبت و مدیریت نیاز دارند. خرگوش ها می توانند مواد زائد را بخورند و در استخراج پروتئین از علوفه کارآمد هستند. از این رو، به شما این امکان را می دهد که یک مزرعه خرگوش را در حیاط خلوت، تراس و خانه خود راه اندازی کنید.