سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بازاریابی فروش برندسازی برندینگ

نظر

بیزینس پلن تولید نانو سنسور در کشاورزی – آمریکا

 

 

طرح تجاری (بیزینس پلن) طراحی و تولید نانوسنسور در تولید محصولات و کنترل آفات کشاورزی – آمریکا

Nanotechnology in Agriculture (نانوحسگرها)

شرکت VC در حوزه طراحی و تولید نانو سنسور برای مدیریت محصولات کشاورزی است. هدف از سفارش این بیزینس پلن (طرح توجیهی Business Plan طرح تجاری) جذب 690 میلیون دلار برای ورود محصول در بازار است.

طرح تجاری تولید نانوسنسورها در تولید محصولات و کنترل آفات کشاورزی - آمریکا Nanosensors in agriculture

 تشریح فناوری نانو سنسورها در کشاورزی آمریکا 

بر اساس بیزینس پلن

فناوری نانو پیشرفت‌های زیادی در مدیریت تولید محصولات کشاورزی داشته است، حتی تا حدی که برای شناسایی سیگنال‌های شیمیایی جفت‌گیری آفات خطرناک محصولات کشاورزی، حتی در غلظت‌های بسیار کم، استفاده می‌شود، بنابراین اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از تلفات محصول انجام می‌شود. هیچ کمبودی وجود ندارد که فناوری نانو بتواند به توسعه کشاورزی کمک کند.

مزایای بالقوه نانوتکنولوژی در بخش کشاورزی شامل موارد زیر باشد:

  • کاهش اثرات زیست محیطی شیوه های کشاورزی
  • بهبود امنیت غذایی و بهبود حیاتی بهره وری

 نانو سنسورها در آمریکا

بر اساس بیزینس پلن

نانوسنسور ابزارهای حسگری هستند که حداقل یک عنصر از اجزای حسگرشان کوچکتر از 100 نانومتر است. نانومواد دارای خواص الکتروشیمیایی منحصربه‌فردی هستند که می‌توان از آنها برای اهداف تشخیص برای ساخت چنین نانوحسگرهایی استفاده کرد.

تغییرات را می توان به عنوان مثال در رسانایی ذرات، بر اساس برهمکنش با ذرات دیگر (مثل آمونیاک NO3) که الکترون آزاد میکند. این سیگنال را می توان شناسایی و تجزیه و تحلیل کرد.

نانوتکنولوژی به همراه نانوآنتن‌ها ترکیب میشوند که قادر به انتقال داده‌ها به صورت بی‌سیم هستند. برخی از کاربردهای در نظر گرفته شده برای نانو سنسور در رابطه با کشاورزی شامل نظارت بر محیط های اطراف و داخل گیاهان است.

 

آنها می توانند استرس هایی مانند دما، سطح آب، سطح آفت کش ها یا حتی حملات آفات را تشخیص دهند و به طور بالقوه مستقیماً به آنها پاسخ دهند. نظارت بر تغییرات شیمیایی و فیزیکی در خاک برای ارائه اطلاعات در مورد رطوبت، سطوح مواد مغذی، و دما، تشخیص گازها، رطوبت، دما، pH و بسیاری دیگر.